نغمه های عشق

همه عالم صدای نغمه اوست کو عاشقی که بشنود آواز

نغمه های عشق

همه عالم صدای نغمه اوست کو عاشقی که بشنود آواز

فرق بین مدرسه و زندگی

فرق بین مدرسه و زندگی چیست؟

در مدرسه، شما درسی می آموزید و سپس آزمون می دهید. 

در زندگی اما، شما آزمونی می دهید که به شما درسی می آموزد.

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی 

گر سوی مستان می روی مستانه شو مستانه شو

مولانا

کوه از بالانشینی رتبه ای پیدا نکرد

جاده با افتادگی، از کوه بالا میرود

ای با من و پنهان چو دل از دل سلامت می کنم

تو کعبه‌ای هر جا روم قصد مقامت می کنم


تا که عشقت مطربی آغاز کرد 

گاه چنگم گاه تارم روز و شب

مهم نیست الان زندگیم چگونه می گذرد 

عاشق آن خاطراتی هستم که تصادفی از ذهنم عبور می کنند 

و باعث لبخندم می شوند



شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی

تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا کردم