نغمه های عشق

همه عالم صدای نغمه اوست کو عاشقی که بشنود آواز

نغمه های عشق

همه عالم صدای نغمه اوست کو عاشقی که بشنود آواز

تولد ۱ سالگی

امروز تولد یکسالگی نغمه های عشق و یک آغاز و شروع وبلاگ نویسی منه  

تولد هر سه مبارککککککککک   

مخصوصن تولد وبلاگ نویسی من خیلی مبارک  که اصلن خوشم از این کار نمی اومد چون بلد نبودم یکبار نشد دوران تحصیل خودم انشا بنویسم حالا فکرشو بکنید شروع کنم وبلاگ نویسی حالا نغمه های عشق خب فرق می کنه هدفش چیزی دیگه و بیشتر از نوشته ها و اشعار دیگران استفاده می کنم  ولی یک آغازززززززززززززززززززززززززز  برای من عالی بود  

 

شاد باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://mastersaman.blogsky.com

سلام تولد یک سالگیت مبارک. منم تازه شروع کردم.

سلام
مرسی
شاد و موفق باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد