نغمه های عشق

همه عالم صدای نغمه اوست کو عاشقی که بشنود آواز

نغمه های عشق

همه عالم صدای نغمه اوست کو عاشقی که بشنود آواز

زندگی بی حد و مرز

برای زیبا زندگی نکردن
کوتاهی عمر را بهانه نکن
عمر کوتاه نیست
ما کوتاهی میکنیم !
زندگی لحظه به لحظه اش غنیمته، فرصته ، شانسه ،عشقه … ساده ازش نگذر…
باور داشته باش به خودت
به اینکه مهارنشدی هستی و توقف ناپذیر
به اینکه زندگیت حد و مرز نداره


“نیک وی آچیچ” مردی که دست و پا نداره اما نشون داده که تو هر شرایطی میشه خوشبخت بود
در قسمتی از مقدمه کتایش نوشته :
“من پا نداشتم که با آن راه بروم همین باعث شد تا بتوانم زمین را لمس کنم ، من زمین را دوست دارم ، زندگی را دوست دارم ؛ آدم ها را ، پرنده ها را ، مورچه ها را ، خنده و گریه را ، رنگ ها را ، موسیقی را …
خرسندم ، چیزی کم ندارم ، زندگـــــــی را دارم.



کتاب زندگی بی حد و مرز (زندگینامه نیک وی آچیچ ترجمه مسیحا برزگر)

بدون دست و پا  به دنیا آمدم  اما هرگز  در حصار شرایط  خود نماندم . من به سراسر  دنیا  سفر  می کنم  و به میلیون ها  نفر  الهام  می بخشم  تا  با ایمان  . امید.عشق وشجاعت خویش بر نا ملایمات  زندگی  چیره شوند  وبه آرزو های  خود برسند . در این کتاب . من تجربه های  خویش را در مواجه  با مشکلات  وموانع زندگی  با شما  در میان  می گذارم  بعضی از این مشکلات وموانع  خاص بوده اند اما  بسیاری  از آنها  به همه مربوط  می شود  . اگر در زندگی  تو معجزه ای رخ نمی دهد تو خود  معجزه  ی  زندگی خود باش




نظرات 1 + ارسال نظر
یونس یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ http://spiro.blogsky.com

سلام.پست جالب و موثری بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد